7 Mayıs 2015 Perşembe

Bu sene Hidrelles icin hazirladigim Yumurta Dolmam....








Uzun donem Profesyonel Pasta ve Ekmekcilik icin gittigim bir mutfak akademisinde katildigim blogger toplantisinda yapmistim annemin bu cok eski tarifini lakin herkes tarafindan cok begenilen ama okulun sahibi unlu Sefimizin hic begenmedigi tarifim. Ben de uzun seneler bir universitede okutmanlik yaptim ama hicbir ogrencimi rencide etmedim. Kaldiki herkesin begendigi bir tada 'Hayir begenmedim' yanitini bu kadar ozenle ve emekle yapilan Yumurta Dolmam hic haketmemisti Şefim. En azindan bir ellerinize saglik demek cok zor olmasa gerek. Ama sonra bu yemek okulunda o kadar deneyimli pasta ustalarindan egitim aldik ki hepsi ozellikle de pasta Şefimiz o kadar tecrubeli ve bu isin erbabiydi ki ayni donem pastacilik arkadaslarimla inanilmaz keyifli gunler gecirdik...:))))


Daha sonra sevgili blogger arkadasim Filizin davetiyle katildigimiz Saba Tumerin programinda canli yayina bu tarifimle katildim. Cok guzel bir ani ve deneyim oldu benim icin. Bir kere daha tesekkurler Filizcim (www.filizza.blogspot.com).

Hidrelleste evi saran tatli bir telas vardir bizim. Ben de bu sene kendi evimde bu ruhu yasatmaya calistim. Hidrelles gecesi disarda kimsularimla yaktigimiz atesin ustunden atladik ve gulun dibine dileklerimizle bereket icin para koyduk. Ve ertesi gun bir onceki seneden cuzdanima koydugum parayla alisverisimi yapip Yumurta Dolmasi ve Sutlac pisirdim.Pisirirken de fotografladim. Biraz mesakkatli ama denemeye deger. Tarifi blogumda var sadece foyograflari paylasiyorum.

Insallah Allah hepimizin bu Hidrelleste ve her zaman yaptigimiz dualari kabul etsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder